跳至主要內容

《種子》長篇小說(73)

《種子》(73)


「龍知梓無做校董之後,得閒咗好多。近排鍾意捉棋…」我驚覺自己對外賣哥已生起戒心。換著以往的我,肯定會講得更詳細、更深入。現在,我只敢將外賣哥本身知道的東西再略略提及。「同寒菲仲係咁曖昧,都唔知佢哋有無心喺埋一齊…」寒菲,對不起!要把你當作話題。
  

希望只是我的小人之心作吧!外賣哥一直以來,不計辛勞,幫助我、大輝和龍知梓重投正常社交生活,該不會是個壞傢伙。即使轉投到龍知銳旗下,斷不會變成陰險小人,向無啥戒心的我下手,套取情報吧!
  

「你呢?轉到全科班,會唔會好大壓力?係咪真係難好多?」我終於忍不住要把話題換掉。
  

「壓力,梗係有。做人點會無壓力?!」他豁然大笑,然後向老闆要了一罐啤酒和一罐沙示。沙示給我,啤酒歸他。「飲啦!唔使客氣!我請!」他記得我的口味。
  

「你唔係要影相咩?」我連忙制止他。
  

「我飲醉咗之後,影相仲靚!」他笑著大聲說:「你問下大家!」
  

我回頭環視四周,Cosplayer們帶笑點頭附和。
  

酒入愁腸愁更愁,外賣哥的壓力,始終離不開家庭。
  

「有一日,細妹直接衝入我房,鎖門。眼紅紅,聲都震埋,嘗試好冷靜咁同我講:『我終於明白,點解我傾咗咁多次都無成功過。因為一直只有我一個人去同阿爸傾。不如我哋兩個一齊去同佢講,好無?』佢係自尊心好強嘅女仔,唔到最後都唔會開口求人,仲要係用哀求嘅口吻同眼神!
  

我拒絕咗。因為我好清楚無論做幾多嘢,阿爸都係唔會變。意見接受,態度照舊。
  

『所以你咪一世都無得玩相機囉!』細妹應該係覺得好絕望,突然面色一變,隨手攞起枕頭,發晒癲咁打我:『阿爸同我講,阿哥願意為咗學業,而放棄最鍾意嘅攝影。點解佢得,你唔得?』佢一路打一路喊,越打越癲:『你係咪真係廢到…連自己最鍾意嘅嘢…都可以…就.咁.放.棄?!』簡直可以用歇斯底里去形容佢當時嘅狀態。
  

我無答佢,由得佢繼續打。等佢打到夠,停手,算。
  

我初頭完全唔明發生咩事。過咗好耐,有一日,我喺佢啲同學、我啲Fans口中收到消息:細妹寄咗隻demo畀間唱片公司,唱片公司對佢好有興趣,寄咗封信約佢去錄音室試音,但係封信俾阿爸撕爛咗。細妹去求唱片公司畀次機會…結果,當然係唔得啦!
  

諗起細妹個喊樣,我開始有少少反思。」他灌下第七罐啤酒。
  

「我到底有無為自己鍾意嘅嘢去爭取過、付出過?乜嘢係真正嘅付出?
  

明知自己唔係讀全科嘅材料,都走去讀。算唔算付出?明知要讀全科,就要應承幫銳少手,丟低龍知梓,做反骨仔。算唔算付出?明知自己唔想,都要去做。算唔算付出?」他把滿肚冤屈氣釋放出來,再反嗝一口酒氣,一臉舒爽。
  

「攝影師!影相喇!」一位女cosplayer「惣流·明日香·蘭格雷」走過來,湊近半醉的外賣哥,在他耳邊大聲喊喚。
  

外賣哥聽到「影相」一詞,精神為之一振,馬上掏出相機,踏著醉步,從奇怪的角度,攝下一幀又一幀相片。
  

「你又識得嚟呢度嘅?」明日香坐在外賣哥的座位上,與我閒起來。
  

「你係麥澤?」我打量她全身,好不容易才認得她。「估你唔到喎!連cosplay都啱玩!」想清楚,其實一點也不出奇。她凡事感到好奇,甚麼都想試試看。
  

「唔認得哩!大家都好專業!連我都幾乎認唔到自己!」她微笑點點頭,十分滿意自己的造型。「第一次做二次元人物,感覺良好!」
  

「外賣哥搵你嚟幫手?」我這個問題挺多餘的。外賣哥一定很喜歡她這身造型:玲瓏浮凸的麥澤,身穿米黃色吊帶短裙,散發出無可抗拒的魅。到底我應否向麥澤坦白,講及外賣哥的煩惱?這會害了他,或是幫助他?他會否羞愧得想死?
  

「係呀!咁啱我想盡量陪佢多啲,等佢可以放膽去做自己鍾意嘅事情!」麥澤的目光和我對上。藍色隱形眼鏡下,是一股能透視思想的魔力。「你係咪諗緊,有關外賣哥嘅事?」緩慢磁性的聲線,嚇得我僵住了。「係咪一個困擾佢好多年嘅秘密?」救命!麥澤是否懂得讀心術?「講俾我聽,好無?」怎麼辦?怎麼辦?怎麼辦?
  

「講笑咋!我一早知啦!」她突然哈哈大笑起來。「跟咗銳少之後,同外賣哥獨處嘅時間多咗,好容易就發現佢有嘢隱瞞。」一臉自滿。「想當年,為咗緊守『非攻』呢個大原則,我十分注重有關『防守』嘅學問,當中包括『收集情報』。三兩下手勢,外賣哥已經乜都講晒。跟住唔使十分鐘,我已經好順利咁解決咗個問題!」
  

「點解決?」我不敢多話,讓她自說自話罷。
  

「你知唔知問題嘅重點喺邊?」頗好勝的她想賣關子,卻又忍不住馬上繼續講下去:「就係根本無問題!」


*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言