跳至主要內容

《種子》長篇小說(64)

《種子》(64)


伴隨著我的哭泣和道歉聲萬珂的臉容不再那麼崩緊,眼神也變得柔和起來。數之不盡的黑蛇由她身上掉下,抽搐。「萬珂!」我立即上前攙扶她,將氣若柔絲的她擁入懷中:「對唔住…對唔住…」除了道歉,我實在想不出還可以講甚麼。是我將她拖入這趟混水之中!
  

「我無事…」她那斗大的汗珠,自額角滴下,沿著臉頰滑落,沾濕了衣襟。「你做到喇…」她虛弱地對我微笑。為何還能笑出來?這是我自己結下的積念,不該要你來承受!「你好叻…」話未完,她已昏死過去。
  

她的身體突然變得沉重,重得仿如一塊巨石,快要把我的精神壓垮…
  

「吾係西西弗斯,準備好落山未?」阿言放下懷中的兩隻小貓,站起,拍拍褲上的泥塵。
  

望著阿言的臉,我的情緒突然一掃而空,腦海一片空白。「你到底係邊個?」沒有戒心,單純的一個問題。
  

「你連自己係邊個都未搞清楚,就咩要理我係邊個呢?目前最緊要係,你知道點結束呢個無限輪迴嘅推石遊戲未?」阿言掏空褲袋,確保車匙仍在。
  

「要認錯…」我已沒能作多餘的考量,直接將最原始的想法道出:「跟住要改善自己,警惕自己唔好再犯…」
  

「你嘅答案…」阿言的失望之情洋溢臉上,但他隨即輕輕帶過,一笑置之。「如果滿分係一百分,我會畀廿五分。」
  

「你講嘅方法,適用於消除既有壞意念。但係你真正應該做嘅,唔係『認錯』,而係『認』。因為好多事情都無分對錯,只係每個人嘅觀點與角度唔同。你唔能夠單純將所有事情分為對、錯兩大類。
  

另外,要消除嘅,唔單止係壞意念,仲有好意念。因為好意念同樣會增加你嘅執著。執著會遮蔽心眼,令你難以去認清真正嘅自己。認唔清自己,就分辨唔到自己以外嘅事物出嚟…」
  

阿言忽然停了下來,瞄了瞄我:「暫時講住咁多先。我驚你消化唔到。」
  

他提步走出石屋,我抱著萬珂尾隨他。他說得沒錯,我的確消化不來。他的話,和莊鄒殊途同歸。但他的「教學手法」卻比莊鄒更加快、狠、準,直插入我心房。如果我的承受能力比較低,我很可能會乾脆自殺死了罷。
  

「以初階修行者嚟講,佢哋四個都算做得唔錯,只係比較心軟,唔敢對你太直接。始終經驗不足,唔敢放膽試,都好合理…」走在前頭的阿言,像個傻子一樣喃喃,評價四姝的表現。
  

雖無實質證據證明我的猜測,但他明顯比四姝強勁得多。力量上的強大不在話下,連氣勢、氣度、目光都是不可比擬的境界。光憑幾句說話,就能逼使刺激萬珂、逼使我直視自己的內心。
  

「點解你咁肯定,我可以承受到你剛才嘅說話?」我不怕死,打斷他的自言自語。「你唔驚我頂唔住咩?」
  

「我自問比你更清楚你。」他打開車門,讓我放萬珂上車。「你一啲都唔弱。只係你仲未睇清楚自己可以有幾強。」
  

你係修行者?係嚟幫我哋?」在絕對的強者面前,我不打算掩飾自己,因那是毫無意義的。
  

唔好成日諗住要人哋幫啦!自己嘅問題,只有自己先可以徹底根除。如果你無心去改過,再勁嘅人都幫唔到你。」他竊笑,眼神很慈祥。「你有咩要問就快啲問,落咗山之後就答你!」
  

他霎時間提出要結束話題,反把我所有問題都嚇得退回肚子裡去。結果,我只夠時間問一個問題:「莊鄒喺邊?」
  

「我帶你去。」說罷,七人車同時離開山路,正式回到大路上。他的神情驟變,變回平日那個輕浮不羈的神秘阿言。
  

手提電話隨即響起,是寒菲。「你喺車,我唔現身,怕阿言見…萬珂點?我經過,見佢瞓。」
  

「萬珂暈咗,身體無事。」本想立即告訴寒菲剛才的事情,惟礙於阿言在此,我還是選擇將焦點放於莊鄒身上。「阿言話知道莊鄒喺邊,會車我同萬珂過去。」
  


跟你尾,陣間見!」寒菲一句話,讓我安心無比。
  

 *****(待續)



如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言