跳至主要內容

《種子》長篇小說(66)

《種子》(66)


沒多久,萬珂醒來了,勉強能坐直身子,倚在我肩。黑蛇數量大幅減少,體型亦變得幼小,病懨懨地蠕動著。「我個腦輕咗好多,淺層意識感覺實在同平靜,無咁混亂、迷惘。」昏頭昏腦的她,盡力向莊鄒描述身體和意識上的轉變,生怕下一秒不知會發生甚麼意料之外的事情。

   
「思路清晰,少咗好多失控嘅零碎畫面,估計係登仔嘅回憶或者幻想,唔係好分得清…登爸登媽、同小學同學絕交、俾Die-hard Evil圍毆、咸濕嘢…少咗八成!」她尷尬極了,滿臉通紅,不再數下去,轉到下一個要點。
  

「而有關我嘅畫面同片段,就多咗好多。好似入咗用我做主題嘅博物館!雖然未必全部係真實事情,但係我都好開心!」她笑得很甜蜜。「由深層意識去到淺層意識之前,我感覺到引力嘅力量只有輕微減弱,但係成個氛圍都唔同咗。黑蛇數量大幅減少,反而出現咗之前無嘅金光,一團團咁。金光數量唔多,不過都幾強烈,比我自己嘅金光明顯熾熱好多…」當然!那是我對你的愛!
  

轉堂鐘聲響起。
  

老師甫離開課室,麥澤就立即衝出來,爭取時間和莊鄒、寒菲交換消息。麥澤聽罷剛才的事情,也感到難以置信。「阿言?龍知梓話阿言琴晚突然話辭職,仲堅持要即刻走。無論點樣挽都無用。最後佢要求阿言帶佢去飛車作為代通知金。跟住飛咗成晚車,天光就直接返學…唔怪得龍知梓今日有少少反應遲緩…」
  

她還拿來「義工申請表」給我們填寫:「填咗就代表確認你哋喺校董會臨時徵嘅學生義工,用上課時間嚟Dracula College幫手籌講座。咁就可以用呢個原因同Tepes College嗰邊交代頭先嘅曠課。」
  

「咩講座?」想不到,大輝反應奇大:「頭先英叔提過,龍知梓想我哋出席一個極之重要嘅講座,話係關乎所有龍氏學校嘅未來。」
  

不巧,下一節的老師來了,入課室前瞪了麥澤一眼。麥澤只好匆匆留下最後一句:「上校網搵,『捐助制度革新事宜』簡介會。放學後,禮堂開會。」
  

捐助制度(謔稱Die-hard System)是最為人詬病的一個政策,校園內外一致聲討。真的只是「聲」討而已,沒有其他實則行動;更要命的是,聲討者隨時是最願意一擲千金、送子女入讀龍氏旗下學校的人。所以捐助制度的基石根本是穩如泰山,每年為龍氏集團帶來相當可觀的收益。
  

為何會出現革新事宜?寒菲說…
  

自校董會卸任前,龍知梓寫了一份企書,建議廢除捐助制度。詳細闡述既有制度的利弊、何解提出此建議、廢除制度後的風險評估、從其他方面新增收入,代替既有捐款…詳細的企劃書、充足的數據和參考資料、中英對照(部份校董自稱不太明白中文),根本沒被退回的原因。
  

若以正常途徑(一式兩份,郵寄或速遞至校董會的辦事處)向校董會遞交企劃書,那肯定會被故意拖延。所以他決定一式十份,分別速遞至所有校董的個人辦公室,包括龍老先生。
  

驚動了至高無上的大老闆,無人膽敢怠慢,紛紛趕在龍老先生開腔前作準備,找理據否決議案。
  

會議室內,龍老先生沒有現身,僅透過視像和校董們(包括即將離任的龍知梓和即將就任的龍知銳)開會。
  

「我未有時間,淨係睇咗標題…不如收集校內上上下下嘅意見,包括所有學生、家長、職員。整理好之後,再約時間開會。」沒有表明支持龍知梓,也沒有否決他的建議。「如果可以,下次最好有幾個草案,可以作討論基礎。」
  

「不過,到時知梓已經唔係校董喇!只係一名普通學生,或者Die-hard學生。」他對著龍知梓慈祥地微笑,提醒各位校董不用優待他,也不要特別打壓他:「未必可以入嚟開會。」說得這麼明白,在座各位都清楚龍老先生的用意:他想看看龍知梓的實力…
  

一動不如一靜,乃大部份校董的共識。龍老先生提出的基本必要事項,大家都有照著辦。
   

但偏偏有兩個年輕人—龍知銳和龍知靈—還額外多做了一步,最吃力不討好的一步:提出方案。
  

學校收集資料同時,二人已分別著手於方案的起草。主體以自己的想法為基,再以Die-hard學生的角度作包裝,望能增取Die-hard學生和家長的支持,支持保留制度,只作少許改善。
  

Die-hard學生,佔了整體學生數量一成,但他們每年所捐助的金額(未計學費),卻是其餘學生所繳學費總和的二十倍!
  

「家長咁有錢,點解會揀一間有普通學生嘅學校?清一色有錢仔女嘅學校,教學質素同師資都應該會好好多!對住班Die-hard,呢度啲老師似家傭多過似老師,連教書唔敢太盡力。」大輝和我差不多想法。作為龍氏校園的一分子,我倆早已習慣此等不公平待遇,沒有生氣,反而對家長們的選擇感到奇怪。
  

「如果仔女真係讀書好材料,當然唔會揀呢度!奈何佢哋嘅資質同一般人無分別,唯一勝在有錢。捐助制度為呢班願意使錢嘅縮頭烏,提供絕對嘅優越感。」莊鄒怪笑:「其實,最易賺嘅唔係女人錢,係心靈空虛嘅人嘅錢!」
   
   

*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言