跳至主要內容

《種子》長篇小說(62)

《種子》(62)


寒菲早就想到當中的危機,和我及萬珂一起待在走廊閒聊,打算到最後一刻才入課室去。

  
「好耐無見!」莊鄒在響鐘前七分鐘才現身。
  

細聽我們述說這幾天的事情細節後,她表示明白我們的顧慮,但認為我們可能在某些細節上看漏眼,事情未必是如我們所想的那方向發展。「我想同龍知銳見一見面,先至下定論。」莊鄒的這句話沒甚麼不妥,但聽在寒菲耳內,就像一根針那樣刺耳。明顯看得見寒菲臉上的玄青。
  

猶幸理智成功說服寒菲,讓她放鬆下來:「係。要冷靜。」惟還不夠兩秒,寒菲突然大哭起來,倒在莊鄒懷內痛哭:「點解…點解…」
  

「乖…乖…」莊鄒眼泛淚光,擁抱著異常激動的寒菲:「仲有得救…千祈唔好放棄!唔放棄就有希望!」動人的場面,惹得旁邊的萬珂連連拭淚。
   

只有我,一頭霧水。
  

鐘聲響起,寒菲好不容易才止住淚水,強顏歡笑,回到理科六班課室去。
  

「佢做咩喊?」我問,趁老師還未到課室來。
  

擔心龍知梓佢…會放棄栽種種子…」萬珂眼紅紅。
  

「半年前玩『睇醫生』嗰日,龍知梓俾我用金光照過之後,即刻變到好好人,同六樓男廁嗰陣,簡直係兩個人。因為金光可以暫時驅走後天累積嘅惡念惡習,令佢本身善良嘅性格再次彰顯出嚟,等佢可以重新去探究同發展最原始嘅性格,紮實根基。
  

一直好地地。點知龍知銳一返嚟,龍知梓嘅情況就極速惡化。成日飲酒、情緒失控、壓抑自己真實情緒…寒菲係同龍知梓最親近嘅一個,清楚睇住龍知梓由壞變好、再由好變壞所以感受特別深。」
  

「明白…」我也嘆了一口氣。「仲以為你哋輪迴咗咁多次,會一早對塵世嘅情情愛愛免疫咗!」
  

「你講得啱!遲早會有呢日!不過唔知仲有幾耐先到。因為要去到『看破紅塵』嘅境界,先可以好理性咁思考同解釋世上一切一切,知道佢哋都係過眼雲煙。除咗最原本嘅『我』,對情愛、物質、後天培育出嚟嘅『我』…諸如此類,一切多餘嘅執著,都可以喺『看破紅塵』嘅境界自然放低。」莊鄒的話依然玄妙,但對今時今日的我而言,又不會太難懂。
  

「好多修行者,為咗早日看破紅塵,所以喺各個層面上都壓抑無視真實情感同慾望,想將自己同俗世畫一條分明嘅界綫。例如麥澤,佢無視自己同前人(外賣哥)嘅宿世緣份,特意避忌,結果難以接近問題核心,未能真正解決問題。寒菲,一直唔肯承認自己對龍知梓嘅感情,最後自亂陣腳,好可能會被表面假象誤導,落錯判斷。
  

我同萬珂一早見到呢個問題,決定由另一方向去試,試下跟住自己嘅真實情感去做。結果,萬珂對你嘅情感過於氾濫,逐漸被你同化。而我同大輝之間呢…」講到她自己和大輝的事,莊鄒又突然停住了,吊人心癮。「唔可以話你哋知!因為關乎大輝嘅未來!」這討厭的傢伙!可恨,天公竟也幫著她!老師剛巧到課室來,止住了所有人的悄悄話。
  

連續數個課堂,我慘被八卦蟲咬得整個人心緒不寧!小息時,她又伏桌裝睡不回應!爛招數!莊鄒這傢伙!!!
  

午飯時間,打算找寒菲一起午餐去。但她被班內數個Die-hard Evil纏上,逼於無奈答應和他們「談心」去。見他們色迷迷的樣子,我鐵定他們的下場定是慘不忍睹。
  

「好彩佢哋係睇中寒菲。如果搞我同萬珂,一定走唔甩!」莊鄒幸災樂禍。
  

「你吸幾十隻蟲仔過嚟,嚇走佢哋咪得囉!再唔係,萬珂用金光照一照,等佢哋喊到腳軟,跪地嗌媽媽!」我打趣道。

  
驀地,莊鄒止住了腳步,驚訝地轉頭問萬珂:「乜你無講俾登仔知咩?」
   

萬珂怯怯地搖搖頭。
  

「萬珂俾黑蛇纏住,發唔到金光。我就虛耗過度,有排都未可以恢復能力。」莊鄒邪笑,搭著我肩膊:「靠晒你喇!」
  

「唔會咁好彩啩!」我的確很怕,望以僥倖心態去自欺欺人。
  

一步一禱告,祈請滿天神佛保祐小弟和大家,出入平安…
  

正要踏出校門,一隻肥大的手掌從後搭著莊鄒肩膊。我仨回頭一望。是肥明和數張不懷好意的笑臉:手繩男、猩猩男、波鞋男、名錶男。


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言