跳至主要內容

《種子》長篇小說(36)

《種子》(36)


午飯時間,三姝特意撇下大輝、龍知梓和外賣哥,只和我一起午飯去,為我解夢。
  

「萬珂應該講過以下字眼。『唔知你有乜煩惱』,向你潛意識暗示你可以對號入座,將你嘅最大煩惱展示喺夢入面;『等你睇清楚自己嘅真正想法同感受』,暗示你必須對自己誠實。
  

成個夢嘅背景都係你屋企,代表『家庭』係你最大煩惱嘅源頭。『家庭』對你影響有幾深?應該好深好深,因為你根本無換過場境!對你嚟講,『家庭』就係你嘅一切。
  

最後,亦都係最重要嘅:夢嘅內容,都只係基於你嘅個人感受。現實係點,未必同你嘅感受一樣。」
  

身在睡房時,不察覺身在夢中。
  

「個人睡房代表你最私密嘅空間、Comfort Zone。平日獨處,你會感到好自在,無壓力。若非必要,你唔會主動離開Comfort Zone
  

所以你一直都傾向孤立自己,甚至好享受獨自一人。但係外界環境話你知,長此落去,唔係好事。所以你變得好矛盾,享受獨處同時,亦都渴望有人同你一齊。」
  

客飯廳和浴室變了樣。
  

「客飯廳代表你同外界接觸嘅地方。廳嘅裝修設計同傢俬款式,好明顯係抄龍知梓屋企,連帶浴室都變埋桑拿房。相信你好喜歡喺龍知梓屋企度過嘅時光,即係同我哋所有人一齊傾心事、玩無聊遊戲、討論人生…
  

呢種快樂感覺,係你對外界同家庭嘅幻想。可惜,現實世界唔符合你嘅幻想,所以你喺夢入面修改佢。」
  

廚房依舊不變,仍然整齊乾淨。
  

「問自己,你鍾唔鍾意煮嘢食?如果唔鍾意,廚房對你就只係一個唔帶個人感覺、只有實質功能嘅地方,代表你付出嘅努力。『廚房無變,整齊乾淨』,有三個可能性。
  

一,你對人生嘅所有,都無付出過真正嘅努力;二,付出過真正努力,但無太大功效;三,你有付出過努力,不過唔想再繼續,希望維持原狀,算數。邊個可能性最大,定係有其他意思,你要問自己。」
  

父母睡房,甚麼都沒有,僅是漆黑一片的空間。迅速關門,身後隨即響起一片人聲,回頭看見大家,正在耍樂…(註:對於麥澤和外賣哥的描述,我作出大幅修改,以保護好兄弟!!!)
  

「你覺得父母好陌生,對佢哋一啲認識都無,完全睇唔清。而你本身亦都無打算去了解佢哋,所以你好快就決定閂門、走人。你想逃避面對父母、家庭,因為你唔知點做,睇唔到方向,無頭緒。
  

你一閂門,我哋幾個就喺你背後出現。好明顯,我哋成為咗你父母嘅替代品。你想我哋成為你屋企人。
  

而我哋嘅行為,反映出你對我哋嘅印象…但係我哋同你之間無任何交流,而你亦都無諗過主動同我哋溝通,只係企埋一邊觀察。代表你對我哋仍然有隔膜,你想繼續觀察,直至放心。」
  

心儀對象(我沒有說是萬珂)給我一杯水解渴。水中倒影,是大輝的臉,我才發現自己的臉已變成「大輝」。但大輝同時在不遠處耍樂,不覺有任何異樣。我問心儀對象「我是誰」,她答「你是你」。我沒再深究。然後她搶走水杯,隨手拋到後頭。
  

「唔使你講出口,女神已經知道你需要,因為佢係你嘅化身。現實中,女神一定係你十分信任嘅人,你對佢無任何猜疑。
  

夢見自己變成大輝,係因為你希望成為好似大輝一樣嘅人!原因你問自己,因為個夢無講。」
  

和心儀對象有親密行為。
  

「仲使問?你咸濕囉!」然後是莊鄒的一連串譏笑聲。
  

「好彩你只係想嘴嘴。如果唔係,萬珂連渣都無得淨!」麥澤沒有笑。
  

「你哋點知係萬珂?」慌亂起來,我不打自招。「同埋點解連渣都無得淨?」
  

「見你平時望住萬珂嘅眼神,一早知你鍾意佢啦!」
  

「如果你情緒激動,有可能會反映喺你身體上。換句話講,如果你有諗曳曳,係好有可能無意間對萬珂落手…」


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!
https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528/

留言