跳至主要內容

《種子》長篇小說(92)

《種子》(92)


待了一會兒,有動靜。
  

(寒菲的頻道,停留十分鐘)老師講課聲音,夾雜著一兩位同學的嬉戲聲。
(外賣哥的頻道,停留兩分鐘)硬物和瓷器的碰撞聲,吃麵時的吸聲。
(莊鄒和大輝的頻道,接連交替,整個過程半分鐘)隱約傳來老師朗讀課文的聲音。
(萬珂的頻道…)
  

一陣不徐不疾的腳步聲,輪子滑動聲,還有輕量物件的顫動聲。
  

「姑娘!請問報告出咗未?我個女身體點呀?」萬母的聲線焦急極了。姑娘…醫院嗎?
  

「太太,你等等先,我要去櫃台嗰邊搵同事check下。」姑娘氣定神閒,輕鬆應對。
  

腳步聲和輪子聲再次響起,遠去。
  

「唔使咁緊張喎!我成日暈低㗎啦!」萬珂的聲線極為虛弱,但憑她的語氣,不難想像到她竭力擠出的笑容。
  

(知道萬珂無恙,我心立即安定下來。)
  

「唔同!平時你係完全暈咗,無晒意識。今次係好似精神失常,亂丟嘢,又喊又叫…」萬母突然止住說話。四周沉靜好一兩秒。聲線微顫,略帶沙啞:「不停叫住登仔個名,求佢唔好唔要你…係咪媽媽反對你同登仔,搞到你好唔開心?」哭腔的盡頭,就是啜泣聲。
  

(課室內,我的鼻子早已發酸,鼻水長流。眼淚,還能勉強忍住,在眼眶內盪。)
  

「唔係。」萬珂情緒沒大起伏:「我同登仔嘅愛情基礎唔穩固。只需要理性分析,就會發現當中嘅唔係愛情。諗通咗,就自然會放得低。」
  

「如果放低咗,你琴晚做咩會咁?」萬母不相信。
  

「就快到公開試,壓力比較大…」為了順利圓謊,萬珂不惜重提「筆插大輝」的往事,突顯今次失常僅屬「小兒科」。一輪答問後,萬母被說服了,不加追問。
  

(哈!我破涕為笑。萬珂終於能流利地撒謊,學壞了!)
  

「既然無事,我想盡快出院。」談及普通不過的話題,萬珂的聲音反而顯得不自然。
  

「但係報告未出,不如等埋先。唔差少少時間。」萬母勸說。惟萬珂卻堅持要出院。「咁我同銳少講聲先…」萬母無奈。
  

「銳少?龍知銳?呢度係龍氏嘅醫院?龍知梓呢?」萬珂驚訝極了:「咁真係要快啲出院!」
  

門鎖扭動聲,關門聲。「點解聽到係我,就話要快啲出院?」龍知銳的狡黠聲線。
  

「麻煩到你,始終唔好意思。」萬珂裝作若無其事,回復一貫的彬彬有禮
  

「人命尤關。任何人預到呢種情況,都應該要伸出援手。」龍知銳對答得大方得體。「而且當時聯絡唔到哥哥。如果一定要等到佢,恐怕你會有危險。」
  

巧言令色,為萬母護航,令萬珂不敢繼續在此問題上拉据。「聽伯母講,你當時情況好怪異。送嚟龍氏醫院之後,等咗好耐,職員都唔敢調動資源去幫你,驚破壞制度受罰。我咁啱探完麥澤經過大堂,伯母認錯我係哥哥…」
  

(頻道突然由「萬珂」切換去「寒菲」。沒特別事情發生。停留半分鐘後,終斷了。)
  

放下心頭大石,我將「潘朵拉的盒子」放入褲袋,假裝專心聽課。到底誰是竊聽者?龍知梓?龍知銳?龍老先生?或是背後還有一個從未想及的主謀?
  

午餐時間,大輝、莊鄒、寒菲和我,齊齊步出校門。
  

「不如一齊食?」一把似曾相識的聲音從後傳來,叫住我伵的,是龍知銳。他向身邊五名神色緊張的保鑣打手勢,示意他們退後。
  

「好。」寒菲不加思索,馬上答應:「鋸扒?」和顏悅色背後,是強抑著的怨氣。
  

「多謝你仲記得我嘅喜好。」龍知銳的微笑很溫柔,卻不足以撲息火焰。
  

一行五人去到學校附近的西餐廳,點了五個六十五大元的鐵板餐。汁醬的嗞嗞聲陪襯下,氣氛緩和不少。大家嘗試放下既有立場,和龍知銳閒話家常。
  

「你同哥哥係咪反咗面?」龍知銳單刀直入,要殺寒菲措手不及,毫無憐憫。
  

「喂!你講咩呀?!」眼見寒菲忍淚忍得雙眼通紅,大輝立即發難,指著龍知銳怒喝:「你到底想點?!」我和莊鄒馬上止住大輝。
  

「想關心一下哥哥同疑似未來阿嫂。」龍知銳一臉童真,切一小塊雞扒,沾滿醬,放入口。
  

「多謝關心。」寒菲知道大家唯她馬首是瞻,於是鬆開緊皺的㞒頭,露出優雅的微笑,開始反擊:「你,點解會知?」連我們這些密友都不知道的事情,不熟絡的龍知銳何解會知。
  

「咁哥哥做咗啲乜,會令你咁嬲?」龍知銳哈哈大笑起來。
 
*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!


留言