跳至主要內容

《種子》長篇小說(109)

《種子》(109)

病房內,六個人:大輝、莊鄒、萬珂、龍知梓、龍知銳和我。
  

「你唔係一直都好支持我打MMA咩?點解連你都勸我放手?」大輝勉強止住眼淚、穩住情緒,因為對手是難纏的莊鄒。
  

「你應該比我更清楚,自己適唔適合出賽。」坐在床邊膠椅的莊鄒,氣虛力弱,身體狀況比大輝更差。但眼神卻是在座眾人中最銳利的。
  

PE張同我一齊分析過對手資料同以前啲比賽片段。結論一致,就算我受咗傷,嬴面仍然有五五波。」大輝先拿PE張的說話作後盾,再講出自己的策略:「對手係力量型,技巧同速度唔夠我勁。只要我箝制住佢嘅行動,逼佢拍地認輸就得。」
  

「如果真係咁簡單,點解PE張強烈建議你放棄比賽?佢想嬴嘅心,絕對唔會少得過你。」莊鄒不費吹灰之力就找到盲點。「因為佢好清楚你性格,同埋呢場比賽嘅特別之處…」
  

言下之意,呼之欲出:大輝心理質素差。數年前,「學屆拳壇傳奇」的大輝還未真正經歷過大波折,是個平凡少年,掙扎於夢想與前途之間。傻波出事,大輝的人生自此脫了軌。朋輩、親人、社會均投以不信任一票。夢想、前途、人生去向都變得模糊不清,他連煩惱的資格也失去。
  

試過失去,因而害怕失去。這場比賽是難得的最後機會,而它正從指間溜走…
  

大輝緊抿雙唇,低頭迴避莊鄒的目光。她說得對,情況不如他說的樂觀。而不樂觀的原因,諷刺地,是他本人的心理質素。他不是敗給身上的傷口,而是自己!
  

「信我!我一定可以喺比賽前,調整好心態。」大輝發現問題癥結所在,解決問題定能事半功倍。
  

「我唔信。」莊鄒不留情面。
  

「如果我堅持要打呢?」大輝的語氣也硬倔起來。
  

「分開一下。」莊鄒語出驚人:「我唔會眼白白睇住你冒險而唔出手。」
  

沒想過莊鄒會以此威嚇,大輝倒抽一口涼氣,霎時間對不上話來,呆住了。
  

「神又係你,鬼又係你!當初係你鼓勵大輝再打MMA,而家最出力叫佢放棄嘅人又係你!」我忍不住破口大罵:「打MMA係佢嘅第二生命,你係佢最鍾意嘅人。手掌手背都係肉。無論無咗邊一面,都係痛!雖然你係為佢好,但你呢個時候講啲咁嘅嘢…」
  

莊鄒無視破口大罵的我,繼續盯著大輝,等待他答覆。但大輝久久說不出話來。
  

「既然無異議,就咁決定。」莊鄒勉力撐起身子,湊近呆滯的大輝:「好好思考下登仔啱啱講嘅說話。」臨別前,她留給大輝深深一吻,苦澀又淒楚。
  

莊鄒離開後,大家的焦點全落在大輝身上。
  

「好攰!瞓覺先!」大輝大被蓋頭,整個人瑟縮被窩之中,避過眾人目光。原以為大輝在耍爛招,逃避問題。但一陣鼾聲傳出,證明他真的睡著了。大伙只好無奈的散去。我和萬珂也服藥,小睡休息去。
  

醒來的時候,剛好晚餐時間。大輝胃口不錯,狼吞虎嚥,很快掃光所有食物。趁萬珂離開病房上廁所時,已恢復精神爽利的他突然振高呼:「我決定咗!要去比賽!」
  

我很高興他沒屈服於莊鄒的脅逼下,但看著受傷的他決定出賽,難免擔憂起來。我挺後悔罵莊鄒罵得那樣過份。「你真係同莊鄒分手?」
  

「分咗,咪之後由頭再追囉!」大輝逕自伸手拿走我的大橙繼續吃。「我直覺覺得莊鄒唔會真係想同我分手,而係逼我去改變心態。佢臨走咪錫咗我一啖。嗰一啖,有古怪!鍚完之後,成個人即刻好舒服,舒服到要即刻瞓。好似同莊鄒曳曳嗰晚咁,將一道鬱住喺我身體入面好耐嘅『氣』叫醒,由內而外打通,成個人清醒咗。」我猜,那道氣該是莊鄒用房中術放入大輝身體內的。
  

我同意大輝的觀察。激將法是莊鄒常用技,但我不明白她的用意。明明大輝本來已堅持出賽,不就正中她的意思嗎?那還要改變甚麼?
  

「佢叫我思考你講嘅嘢!要我諗清楚,自己係為乜而打MMA,係為自己定係為其他嘢(包括莊鄒和前途)。答案好明顯,梗係為自己。如果無莊鄒支持,無學校offer,我係咪就真係會放棄MMA?唔會!因為我想打MMA。頭先我未真正搞清目標,其他嘢就會變成我嘅心理負擔。搞清楚,即刻無晒壓力,爽!」
  

望著大輝神采飛揚的樣子,我猛然想起一個問題:莊鄒使用了異能,身體豈不更虛弱?連日疲勞過度,她剛才已虛弱得要由龍知銳攙扶入房;現在的身體狀況,不敢想像…我沒有告訴大輝我的聯想,以免他分神。
 
 
*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言