跳至主要內容

《種子》長篇小說(107)

《種子》(107)


發現我和外賣哥失蹤後,莊鄒和寒菲用盡一切方法去查探我倆的下落。莊鄒託大量蟲鼠,長期監視外賣妹和外賣爸;寒菲連日每天化身「基本粒子」兩次,走遍全城。此舉大為消耗二人的力量,莊鄒的身體和寒菲的精神瀕臨崩潰。可惜,徒勞無功。
  

莊鄒大病,卧床不起。莊爸憤怒極了,嚴禁所有人接觸莊鄒。萬珂想用金光幫寒菲穩住情緒,可惜遲了一步:寒菲無故失蹤。同日,麥澤亦突然消失了。龍知梓和龍知銳親自翻查當日的所有閉路電視片段,各走廊、出入口、停車場等,均沒異樣。極度懷疑是寒菲帶走了麥澤…
  

兩三日後,龍知銳告訴萬珂,龍知梓情緒極不穩定,時而大吵大鬧,時而對牆流淚,時而傻笑不止。萬珂登門造訪,龍知梓卻堅拒救助,把自己鎖在房內,足不出戶:「我自己搞得掂!!!」除了龍知銳,其他人都沒能接觸他。
  

這幾天,大輝親自接送萬珂上學放學,怕她亦會出事…「知你一定好想見萬珂,但係我建議你哋唔好接近佢,費事將啲麻煩人引去佢身邊…我會繼續接送,好好保護阿嫂!放心!」
  

「你唔使練習咩?三日後就比賽!」我和外賣哥擠在大輝狹窄的睡房內,與啞鈴為伴。
  

「唔使擔心!呢幾日我都打唔少交,訓練絕對充足!」大輝展示臂上的傷口給我們看。是利器造成的傷口。
  

「咁更加唔得!傷口復完唔切,好易爆。」外賣哥言之有理:「同埋,打法完全唔同,點可以相提並論!」
  

「我唔去得,你又更加唔去得(外賣哥正被警方通,若非必要,不宜四處走動)。咁得番登仔…」大輝清楚我的底子:勉強能保護自己,肯定不能同時保護萬珂。
  

「容易啦!我帶佢搭的士咪得囉!」我哈哈大笑,將自己的無能輕輕帶過。「頭先啲人問你攞咩機?發生咩事?」我另開話題,成功轉移視線。
  

「部機唔喺我度,我畀咗萬珂保管。應該會安全啲…」他掏出電話,展示相片給我們看。是龍知銳給我的接收器。
  

「有一晚,我練完拳,行返屋企。喺拳藝館附近,同一個黑衣人碰撞。我以為佢唔小心,無理到。返屋企之後,發現背囊側袋多咗部電話。開嚟睇,發覺係一部偷聽器,偷聽緊我哋幾個。無幾耐,莊鄒上咗嚟,一齊溫習。我仲發現其中一個偷聽器,係喺龍知梓送畀莊鄒個頭飾。我無話畀莊鄒知,驚佢擔心。然後諗計氹莊鄒除個頭飾畀我保管…
  

諗住第二日放學,私下去搵龍知梓問一問。點知你哋被警察拉咗返差館。到晏晝,連龍知梓屋企都出埋事。牽涉到警察,我有啲淆底,唔敢即刻搵你哋。你哋知我啦,個底唔靚…驚咗一晚,扚起心肝,諗住返學校同大家講。點知寒菲一返嚟就講,外賣哥真係失咗蹤,嚇到莊鄒差啲暈低。見到咁,我點敢出聲!放學之後,又話登仔都失埋蹤…亂到阿媽都唔認得!
  

不過萬珂一早發現我有嘢想講,私底下嚟搵我。知道來龍去脈後,佢認為部機可能同近來嘅事情有關,建議研究部機。跟住,我畀咗部機萬珂…」
  

時間回溯,大輝和黑衣人碰撞,該是我夜探豹房那晚。黑衣人和襲擊我的人,很可能是同一人,或是同夥。「記唔記得黑衣人有咩特徵?」
  

「係女!C cup!矮過我。唔肥唔瘦。長頭髮…」大輝所提及的特徵,過於籠統,沒大作用。我和外賣哥嘆一口氣,乾脆放棄這條線索。
  

為免大輝比賽分心,我和外賣哥隱瞞了龍知靈下達給我們的任務。或更準確地說,我們打算隱瞞所有人:實在不想將大家扯入這趟混水中。
  

龍知靈提及過,四姝雖是能力超卓的修行者,但因著巫覡和修行者之間的力量制衡,她們插手事情只會百害無一利。
  

「正常嚟講,修行者力量唔會咁唔穩定,成日暈低、情緒波幅大、復原時間過長、行為失控…但係當身邊有大量純種巫覡,出現呢種情況就合情合理。修行者主要分兩類:精神力量和物質力量。但對比極為倚重物質力量嘅純種巫覡,所有修行者都是偏向精神力量的存在。兩者嘅分別,好似磁石嘅兩極咁極端。
  

想像下,凡人(我和外賣哥)係普通N極磁石,未受過訓練嘅純種巫覡(龍知梓、龍知銳)係勁啲嘅N極磁石,能夠純熟運用巫術嘅純種巫覡(龍老先生)係好勁嘅N極磁石;初階修行者(四姝)係勁啲嘅S極磁石。
  

四粒勁啲嘅S極磁石,面對普通N極磁石當然綽綽有餘;但當加埋兩粒同樣勁啲嘅N極磁石、一粒好勁嘅N極磁石,佢哋嘅力量自然就會被嚴重干
  

回想下,你哋相識初期,四姝完全無問題,好正常,係咪?」

  
我和外賣哥點頭同意。
  

「大家經常去知梓屋企玩、過夜,之後知銳返咗嚟,龍老先生多咗去知梓屋企,知梓屋企又係龍家搞家庭聚會嘅地方…所有事情加加埋埋,對四姝產生咗巨大嘅影響,尤其係寒菲,同知梓、知銳來往得最密。
  

我諗,直到而家,佢哋都未知問題出喺邊。全個龍家,只有我同龍老先生知道巫覡嘅事,仔女完全唔知。一直無打算俾佢哋知,希望佢哋同凡人開枝散葉,唔使好似我哋咁日日擔驚受怕。後來先發現家嫂都係純種巫覡,但係唔知自己真正身份…所以,四姝唔知龍家有純種巫覡都唔出奇。」



*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言