跳至主要內容

《種子》長篇小說(100)

《種子》(100)


翌日醒來,日上三竿。頭痛欲裂,慶幸昨日因頸傷請了一星期病假。兩兄弟不在屋內,該已回校補課去(距離公開試不到一個月,學校在星期六、日開辦強制性的補習班,學生必須參與)。垃圾和玩物全被清理掉,茶几上有一保溫壺,是溫熱的解酒茶。享受著透心的暖意,我回憶起昨晚的歡樂時光。醉醺醺的,手舞足蹈,身影模糊,耳邊嘴裡盡是傻話。不知道他們有否促長談?

  



午餐時間,泡了個杯麵,邊吃邊看電視。冷不防,一個眨眼,寒菲突然出現在面前,嚇得我被麵條哽得連咳數聲:「做…咩…呀…你…」

  

「外賣哥,唔見咗!」寒菲五內如焚:「琴晚,佢好怪。所以,啱啱想,去探佢。」
  

「佢無…搵過我…」我好不容易才能平整呼吸:「會唔會去咗睇麥澤?」相信她已問過同校的大輝、萬珂和莊鄒,但未能馬上聯絡龍知梓和龍知銳,因擔心警方在大家的手提電話動過手腳。而且午餐時間,他們會在餐廳用膳。大庭廣眾下,她難以現身。
  

「肯定無!」她焦急得抓狂。
  

「唔通知道咗我哋俾警察查緊,所以去警署銷案?」我搔搔後腦,猜測道:「或者返咗屋企,搵外賣爸?因為任務係『對家人表裡如一』…」我未講完,寒菲已然消失離開。
  

數分鐘後,她又再出現,沒精打采:「大範圍搵過,唔見。不過,好大機會…」
  

「我扮關心外賣爸,去外賣哥屋企坐,坐到你放學為止。咁你就可以繼續返學扮無事。你叫莊鄒派蝴蝶嚟我身邊,有咩風吹草動,我可以經蝴蝶傳口訊俾佢。」我只好親自出馬。
  

「你,唔同咗!」寒菲沒料到我會主動提出建議,有點愕。「成熟咗!」由衷讚美。
  

「其實係我以前太幼稚,我而家只係去到應有嘅基本程度…」我傻傻笑了笑。往日的我,一定會因著他人讚美,飄飄然一整天。但此時此刻,我認為,「回饋大家」是我的本份。我變得成熟,全靠大家在我生命中出現過。反之,當大家需要我,我必須挺身而出,奮身幫忙。
  

「萬事小心!」臨別前,她千叮萬囑。
  

恃著龍知梓的名字行事,果然無往不利。半小時後,我已在外賣哥家中,和外賣爸聊天、吃茶點。數小時過去,放學時間已到,希望寒菲盡快趕到。但話題早已枯竭,外賣爸不禁生疑:「你嚟呢度,係咪有特別原因?」
  

「純粹直覺,外賣哥會返嚟。」我不諱言。
  

「哈哈!我覺得佢一日未到絕路,都應該唔會返。」外賣爸乾笑幾聲,暗嘲我不諳人性。「無論父母幾盡心盡力都好,仔女最終都只想脫離父母…」身為逼害者的他,竟覺得自己只是個拯救者、受害者。
  

「你真心覺得外賣哥唔孝順咩?你希望佢將全副精神放落學業,佢照做,放棄自己真正鍾意嘅攝影,一心一意去讀書。但係佢真係唔係讀書嘅材料呀!無論幾努力,佢都無可能交得出你滿意嘅成績。使橫手入咗全科班又點?跟本跟唔上進度!」我沒有加鹽加醋,直接講出眼見的事實。
  

「想佢行條好路有咩問題?喺呢個城市,攝影係搵唔到食㗎!」外賣爸的行為乃出於善意,但有本末倒置之嫌。想子女衣食無憂,卻忽略他們的意願。不快樂的結果,與原意大相逕庭。
  

「繼續跟你安排做,喺搵到食之前,外賣哥一早跳樓死咗喇!」總是過份擔憂未來,沒有好好享受當下。結果,到死也沒有享受過人生。
  

「佢跳樓,唔係因為學業壓力,而係因為麥澤教壞佢!」外賣爸怒髮衝冠:「如果唔係麥澤,佢會搞到成個癡線佬咁?」
  

「外賣哥親口講過,識麥澤之前,自己已經係咁!」看見外賣爸青筋暴現,臉色玄青,我有猶豫過,該否繼續說下去,深怕會把他氣得暴斃。
  

「係咩?如果係真,我點會唔知?」他自信地反問,深信這一理據定能擊倒我:「成間房都係相呀!全部都係麥澤呀!呢個情形,係佢同麥澤日對夜對之後先開始!」
  

「就係因為你專橫、自以為是,佢先至乜都唔敢表現出嚟。佢寧願同識咗唔夠半年嘅人講,都唔同你講!如果,你仍然認為外賣哥只係個別例子,係我哋呢班人教壞佢,咁外賣妹呢?以我所知,佢同外賣哥情況差唔多。兩兄妹都遇到同樣問題,咁仲係唔係個別例子?你係咪需要反思下自己嘅…」
  

話未完,門鈴湊巧響起。以為是寒菲來到,豈料是放學歸來的外賣妹,還有一名陌生男生,身穿Dracula College校服。「咦?無帶鎖匙咩?」外賣爸瞬間變臉,回復一貫的溫文,開門開閘:「呢位係新同學?點稱呼?」笑容可掬,彷彿對方是不可開罪的公司老闆。
  

外賣妹和陌生男生入屋的動作很不自然。正常情況下,二人入屋,該是一先一後內進。但他們竟是挽著手臂,左右並排,身貼身,同時跨檻入屋。我和外賣爸意識到不妥之處,不期然後退半步。
  

「閂門再講…」外賣妹輕道,聲音顫顫的:「佢有刀…」
  

「好…閂門…閂門…」外賣爸附和著,全身抖顫。
  

甫入屋,對方一眼就發現於窗外徘徊打圈飛的閃藍蝴蝶:「登仔。暫時唔好通知任何人。我想同佢兩個好好傾下先。」男生一開口,我和外賣爸馬上認出他:外賣哥。
 

*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!



留言