跳至主要內容

《種子》長篇小說(79)

《種子》(79)


一飲而盡。地上有十六個空罐,其中十二個是我的傑作。多虧上次在龍知梓家中誤飲伏特加,讓我初嘗酒精的奧妙之處:洗掉俗世的束縛,令真性情得以顯露。它將我的情緒推向極致!出乎意料,情緒去到頂點之後,竟然消散殆盡。餘下的,是一片澄明。
  

澄明沒有盡頭,沒有雜念,只有赤裸裸的「我」。
  

「我」剖開自己胸腔,取出心臟交給我:「可以令我殘缺嘅,只有我。」我不明所以,呆呆接過來。「我」微微一笑,轉身提步,慢慢遠去。
  

眨眼,「我」消失了,虛空之中,只有他飄渺的聲音:「可以令我完整嘅,只有我。」再眨眼,澄明不再。
  

醉得將近不省人事的我,身在那濕漉漉的涼亭下,靠在老豆的身邊,聽著他最後的話語。
  

「唔記得幾多世之前,我跟村民喺森林採藥時,遇到你當時嘅爸爸,一隻老虎。佢無襲擊我哋,只係好單純咁行過、散步。但係村民太驚,勸都勸唔住,主動攻擊。混亂之中,我畀咗致命一擊你爸爸。而我就重傷,俾村民抬返入村,成三個月先落得床。村民為除後患,決定上山搜索,諗住搵埋其餘老虎出嚟。佢哋發現咗個老虎穴,即場殺咗虎媽,活捉幾隻老虎仔返嚟。我認得,其中一隻就係你…
  

雖然我無問過希愉,但係佢做咗我三世老婆、做你三世媽媽,應該都係有啲類似嘅原因、緣份…」他的聲線聽來很模糊:「你已經好叻仔!喺畜生道上嚟人道只有三世,就已經清除咗好多思想上嘅謬誤…我兩個可以教識你嘅,已經教晒…要再進步,你必須要由其他人身上學習…接手嘅四位,都做得好好。我同希愉都好放心…」
  

「所以…Bye-bye。」雨停了,他將我抱起,安置在長椅後,涼亭和啤酒罐都隨即消失。他化身一隻短尾短喙的雀鳥,飛走了。那遠去的細小身影,引出我淚水,沖走纏繞我五年多的心結…模糊,黑,昏。
  

醒來的時候,我已身處自家睡房窗外夜幕低垂我馬上撐起沉重的身軀,看看床頭鐘去。九時…
  

「呀…呀…」喉頭不自已發出乾涸的啜泣聲。「呀…呀…」說苦不是苦,說喜不是喜,說淡然又不是。「呀…呀…」沒有原因,只是想哭,把五年來的壓力一吐而盡。
  

房門開了。我不太相信自己雙眼:那人絕不會於此時此刻此地出現!溫柔的抱擁,獨一無二的髮香、體香,一再勸說我相信眼前的事實。「你點會喺度?」我將萬珂摟得更緊:「你唔係返咗屋企溫書咩?」
   

「莊鄒話你喺公園暈咗,我就即刻過嚟睇你。」她主動獻吻,吻走眼角的淚痕:「發生咩事?做咩喊?」溫熱的雙唇,吻得我心頭暖烘烘的。但…
  

我輕輕推開她。「我無咩事…你返屋企啦!費事萬母擔心。」好父母難求,我不該教壞萬珂。
  

「唔使擔心喎!」她佻皮的笑著,坐上床,挽著我的手臂,體溫熾熱非常:「寒菲應承幫我,話我喺佢屋企…」
  

未等她講完,我忍不住打岔:「不如你返屋企啦!」我也想她留在這裡,但這對她不是一件好事。「你喺度挑戰緊萬母嘅底線。」
  

她眼眶一紅,轉身把我撲下,湊近我耳邊,帶有破氣的聲音充滿磁性:「我可以無咗佢,但唔可以無咗你!」耳背傳來一陣軟綿綿的溫熱,熱力慢慢游走,耳珠、頸側、舌尖。我全身被熱力溶化,酥軟下來。
  

酒精帶來的頭痛,讓我不禁懷疑:她被黑蛇影響嗎?但黑蛇不是已被完全消滅嗎?難道這是夢?她那異常熾熱的體溫,令我分辨清楚這是現實。我夢寐以求的愛人,在我懷內,纏綿繾綣。
  

一輪熱吻,寛衣解帶,一絲不掛。「我可以滿足你嘅一切一切…」是卑微的哀求:「只要你唔好唔要我…」她雙手游移至我的衣鈕上…鬆掉校呔,脫去上衣,校褲半褪。應我要求,她伏下來,閉上眼,好讓我騎在她身上。
  

「我唔會唔要你…」眼見時機成熟,我立即把握機會,趕忙用校呔上衣將她反綁起來!「如果你係真正嘅萬珂!」
  

「放開我!」她極力掙扎,手腕腳踝磨得紅紅的,卻仍未能鬆綁。「點解你要壓抑自己?明明你好想要!」她咆哮道。「明明得我可以滿足你!點解你只係想要嗰個又悶又唔理你嘅萬珂?」
  

我沒有理會她,逕自致電予寒菲:「喂!萬珂出咗事,你可唔可以瞬間移動過嚟我屋…哇!!!」話未完,寒菲從後一手搭在我肩膊,嚇得我尖叫出來。
  

「我會通知莊鄒。」我掛線,穿回褲子,隨手拿起擱在一旁的外套:「我出廳先。有咩需要就叫我。」臨離開房間,我不忘提醒寒菲:「記住溫柔啲!」
  

隔著房門,我仍聽見萬珂那狠毒的笑聲:「陳諾登!我話你知!只要你一日仲想同萬珂保持情侶關係,我一日都會存在!」


*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言