跳至主要內容

《種子》長篇小說(80)

《種子》(80)


不消一會,門鐘響起。是大輝、莊鄒和麥澤。
  

「咦?麥澤又嚟嘅?」我開門予三人內進。
  

「想問多啲資料,睇下會唔會預計到阿言…」麥澤無意地戳中我曾經的痛處。
  

「無需要。」我本能地對她笑了笑,不帶任何情感:「佢已經死咗…」
  

數人細聽我述說和「阿言」的相遇情況,越聽下去,他們的眉頭皺得越緊。「咁你咪做咗孤兒?」許是過於驚訝,大輝的下巴快要掉到地面去。
  

「兩件事,有無關係?」寒菲有點頭緒。也是的,兩件事情發生的時間太接近,未免太巧合了。
  

「有。登爸登媽死咗,登仔嘅情感寄託,全部轉移去女朋友萬珂身上,直接加強咗引力同金光之間嘅連繫。」麥澤放下茶杯,繼續推敲下去:「黑蛇已經完全被消滅,驅使萬珂變成咁嘅,就係登仔嘅金光同引力。當日登仔喺豹房真心認錯,切斷咗引力同黑蛇之間嘅連繫,所以黑蛇變得虛弱,弱到可以俾萬珂一個人反殺轉頭。如果登仔再認錯,會唔會有幫助?」
  

「黑蛇係壞意念,所以真心認錯會有用。但係金光係好意念,所以登仔唔係要認錯,而係要諗通其他事情。」光看莊鄒神情,就知道她心底裡已有個大約的答案,但她沒有直接說出來,反要我動動腦筋:「你點睇?」
  

「頭先,假萬珂話『只要你一日仲想同萬珂保持情侶關係,我一日都會存在!』。如果佢講真,即係我對萬珂嘅愛,就係佢嘅力量來源…」我只求萬珂健康快樂。
  

「咪住!!!」大輝截住我,激動地從梳化彈起來:「麥澤係話引力同黑蛇之間嘅連繫切斷咗,不過無話引力消失。搞掂咗啲金光之後,引力係咪仍然會存在?如果係,咁只係個治標唔治本嘅方法,引力遲早可以再吸過其他黑蛇同金光過嚟。變相,登仔同萬珂以後就無機會喺返埋一齊!」
  

全屋頓時鴉雀無聲:因為他說得沒錯。
  

「有緣無份。」寒菲打破冷場,用一句說話,精煉地描述我和萬珂的境地。
  

「我命由我不由天!」大輝豪語一出,令全場氣氛再次跌到冰點。
  

「試下啦!」麥澤向寒菲打個眼色,要她停止刺激大輝。「好過乜都唔試就放棄。」
  

「啱嘅。」寒菲退讓:「應該要試。未來未定。」
  

「我都認為可以一試。」莊鄒是在場多人中,最不需要顧忌大輝的一個。她可以坦然講出真實看法:「不過,一定要量力而為,唔好死頂。」
  

「覺痛,就要識放手。」從三姝的眼神,我非但感受不了任何鼓勵,還添了一份壓力:她們十分擔心我會過份執著。
  

「覺痛就放手,係基本常識!使你哋講咩!?」大輝和三姝一樣了解我,知我是個耳朵軟的傢伙,搶著替我開口:「唔好睇小我兄弟喎!」但大輝能夠從「同輩」和「男性」角度出發,對事物的看法,和我更為相近。
  

「喺救到萬珂之前,我唔會俾自己出事。」我堅定地承諾。大輝以一敵三,給我一個好開始,我當然不能怯,不能辜負他的努力!
  

見我主意已決,三姝亦不再糾纏。
  

接下來就是最逼切的議題:以後該如何「處理」萬珂。光是一晚半晚,可以用三姝的家作藉口掩飾,但不能當作長遠方法。而當中最棘手的是,該如何辨別真萬珂和假萬珂。
  

剛才大輝和莊鄒被假萬珂哄一哄,就離開單位「買晚餐」去,餘下我和她獨處。那證明了假萬珂是很會演戲!「先做個最壞假設:全日廿四小時,喺我哋身邊嘅係假萬珂。我哋應該點樣限制同預計佢嘅行為?」
  

「我哋只要代入登仔嘅角度去思考,就可以估到假萬珂諗緊乜。」麥澤大膽假設:「同時要分清楚『最終目的』同『達到最終目的嘅手段』,就唔會俾佢嘅假動作引去錯誤方向。」
  
  
「有難度…」可能是我神經敏感,覺得寒菲語帶雙關。無可否認,心裡的確有點不爽,但為能得到最好的方法,我不禁自省:很多時候,我不清楚自己的想法,只懂跟著別人的話去辦,矇混過關。
  

「係好有難度!未計深層意識,齋係要清楚區分表意識層面嘅念頭,零修行底子嘅人係近乎無可能做到。」莊鄒見我和大輝聽不懂,特意仔細分析一遍。「而且登仔仲係由畜生道升上人道無耐…」
  

「有心做就得啦!」難得我主動開口發表意見,大家的目光不期然齊齊落在我身上:「既然我有能力由畜生道升上人道,點解無可能搞清楚自己嘅諗法?!」為了萬珂,我準備好接受一切挑戰!


*****(待續)
如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言