跳至主要內容

《種子》長篇小說(6)

《種子》(6)


餐後,八時。飽足的我軟癱在梳化上,望著四姝,享受著難得的滿足感。麥澤替我維修電話;寒菲洗碗;萬珂執整雜物;莊鄒吸塵拖地。有四個人正在為我而努力但我不明白,何解。

  
「如果,你哋四個食晏時講嘅嘢係真每日有咁多人抱怨,點解淨係幫我?」我覺得這些機會不應該屬於我,一個只懂抱怨的人。

  
豈料,問題換來麥澤的冷笑話一則:「因為你得意囉!」
  

「好爛呀!」寒菲忍不住回頭白她一眼。
  

「喂!我認真㗎!」我是個沉不住氣的人。
  

「好!我認真答你。」莊鄒放下地拖,坐到我身邊,把臉湊近,望入我眼:「因為你」她故意頓下來,觀察我緊張的神情。她的臉很漂亮,但為人太神經質,是個挺可怕的人。「得意囉!」哄堂大笑,除了我。
  

「真係認真。」眼見我即將發飆,莊鄒連忙收起笑容,作資料補充,堵住我口
  

「世界無放棄過任何一個人,包括你同埋所有抱怨嘅人。只係處理方式因人而異。大部份人雖然成日嗌生嗌死,但心底裡都係唔想放棄。呢類人,只要俾少少暗示佢,等佢發現到希望種子,佢就自然識得捉住,然後施肥淋水。
  

至於最後結果係點,當中牽涉好多變數,連世界都唔會知道。
  

你就屬於少數『得意』嘅人,對種子視而不見。所以,世界唯有派我哋呢類道行比較高嘅人嚟幫你。起碼要令你識得點樣去發現種子。之後種唔種,或者種嘅方法,就睇你自己決定!」
  

「多唔多人發現咗種子之後決定唔種?」我結巴起來,是因為心中已有一個答案雛型。
  

「越嚟越多。」莊鄒的答案,和我預計的差不多。沉重,但符合世情。
  

「點解明明見到希望種子,都會選擇放棄?」我不明所以。
  

「我都唔明,因為我未試過有呢種心態。不過我留意到,佢哋都有共通點」莊鄒十分慨嘆:「習慣傾向『否定自己』。」
  

我呆了,猛然想起今午,莊鄒那氣喘得扭曲的面容。「所以食晏嗰時,你同我講
  

「係。你的確有『否定自己』嘅傾向。」莊鄒的微笑,現出罕有的暖意:「不過未至於無得救。」
  

我不明白。何解我會比其他人更否定自己?
  

「你今晚好好回憶下,自己係幾時開始有『否定自己』嘅習慣?有無咩原因?」麥澤走過來,將修理好的電話交還給我。
  

「聽日,開始訓練。」寒菲剛好走出廚房,舒暢地伸一伸懶腰。
  

「加油呀!」萬珂以希冀的眼神為今晚的課題作結。


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528/

留言