跳至主要內容

《種子》長篇小說(13)

《種子》(13)


「肥佬遵守諾言,放咗我哋,但係傻波變咗植物人,我同細威俾警察查咗好耐雖然細威不停將責任推落我度,但係口供有太多破綻,所以變相對我有利。最後,我無罪釋放,喺法律上乜事都無。
  

但係學校仍然堅持將我革走,話咩『空穴來風』好彩呢件事上咗新聞,幫我嘅社工識得利用輿論壓力,再加一句『有教無類』,逼學校收返我。
  

最慘係,當時老豆老母聽得太多閒言閒語,受咗好多壓力,無意間對我嚴咗好多。小小嘢都挑起佢哋神經,打到我飛起。我又唔敢還手,驚打傷佢哋
  

不過,呢兩年無乜人講起件事,老豆老母都對我溫和咗,頂多用粗口鬧兩句,同埋限住每晚九點前返到屋企。不過就以後唔准打交、打拳、參加比賽」大輝嘗試用笑容去掩飾真實感覺,卻顯得苦上加苦。
  

「所以,你頭先俾人打到咁都唔還手」麥澤恍然大悟。
  

「不過,陳諾登嘅體質捱唔到幾多拳,侷住我要出腳。」大輝別過臉,不讓我看到表情。
  

「放心!我一定會醫返好你。」昏倒的莊鄒突然彈起,嚇得我失聲大叫,不自覺摟著大輝。
  

「你唔係暈咗咩?」大輝問莊鄒,雙眼卻是瞪著我。
  

「我係淺睡,唔係暈咗」莊鄒有點不好意思,勞煩了負傷的大家合力將她抱來去。
  

「傻嘅!無你,無黑蜂,我哋更加走唔出男廁。」麥澤安慰她。
  

「啲黑蜂係你叫過嚟?」我猛然憶起昨天茶廳門前那一幕蝶舞。果然不是偶然的奇事!
  

「唔係『叫過嚟』,係『做出嚟』。我喺淺睡狀態,可以無中生有。一瞓醒,嗰啲物件就會消失。」莊鄒笑道:「無論當時麥澤同寒菲噴啲乜嘢,我啲黑蜂都係會聽我指示,跟住佢哋五個。」
  

「平時…喺你身邊嘅蝴蝶」大輝覺得莊鄒瘋狂,緊張得不自覺摟著我。
  

「嗰啲係本身存在,只係俾我氣場吸引過嚟,想同我傾下偈、一齊玩下。好多動物都好八卦,對人類好好奇。」莊鄒打趣講個冷笑話:「無聽過『莊周夢蝶』咩?其實『蝶』同『莊周』係好朋友。」
  

大輝無語。他需要多一點時間去搞清自己的思緒,去選擇「相信」或是「不相信」,就像昨天的我。今天的我,仍未能完全相信四姝的說話,但我想留在她們身邊,享受「同伴」的感覺。
  

「你哋係咪外星人?」我好奇「同伴」的背景。
  

莊鄒、麥澤和寒菲互相對望,嫣然一笑。
  

和其他「修行者」一樣,四人在過去多世中不斷修行,累積一定智慧和力量,可以在輪迴後慢慢重獲前生記憶和能力。所謂修行,就是在真理的道路上不斷提升自己、幫助他人。
  

世界會盡力用不同的方式解答所有人的題問,希望大家不要放棄。
  

奈何資質不高的人未必能輕易覺察答案。這時候,世界就會向修行者發出信息,請他們幫幫忙,以生命影響生命,讓大家有前行的目標和能力。
  

當然,不是每次都會成功。即使願意伸出援手,也需要對方願意被幫助。尤其是劣根性根深蒂固的人,要他們改變,簡直是要了他們的命!有時候,他們寧願放棄、寧願死,都不要改變。
  

不是說他們錯,只是替他們可惜。明明有能力比其他人活得更好,卻過不了心理關口


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言