跳至主要內容

《種子》長篇小說(28)

《種子》(28)


「哇!」寒菲驚嘆,單手托腮的樣子很可愛:「好浪漫!」
  

「我一啲都感受唔到有咩咁浪漫!」我裝出不滿神情。
  

「你就係因為呢件事而收埋自己?」萬珂的惻隱之心永遠氾濫,輕易兩眼水汪汪。
  

「唔太肯定…因為唔覺得兩件事有咩直接關係,但又真係嗰件事之後開始有轉變。」為保資料準確,我再次在回憶中確認時間綫。
  

「睇嚟你嘅童年心理陰影面積都幾大…」大輝開玩笑。

  
「呢個機會都好大。」外賣哥認真思索著。

  
「我認同。但係連佢本人都察覺唔到當中關係,會比較棘手。」麥澤的經驗之談。

  
「只要佢自己唔放棄,就有解決嘅機會。」龍知梓學習速度奇快,短時間內已概略捕捉到莊鄒的思考模式,可惜欠缺經驗和智慧,未能提出可行方案。

  
「講得啱!」莊鄒呷了一口綠茶,幽幽微笑。「外賣哥有無事情需要補充?」

  
「無…無。」外賣哥沒料到莊鄒有此一問,略帶愕然。
  

龍知梓的書房,成為我們八人的基地。在座四位男生,只剩下外賣哥沒有「求」。但任誰都看得出,他是羞於啟齒。
  

按照四姝的理論,這是「否定自己」的行為:不承認自己的問題,也就是「不敢正視自己」的表現。
  

「不如休息下!」大輝伸懶腰、打呵欠。
  

見他表現良好,大輝的父母一星期前撤去「宵禁令」;只要大輝適時致電報告行蹤,就可以了。大輝欣喜若狂,經常藉口到我家做功課,實則打機打到天昏地暗。虛耗過度,黑眼圈油然而生。
  

「桑拿?」龍知梓和大輝互換一個眼神,齊齊邪笑起來。
  

看見二人的趣怪表情,四姝哭笑不得,放行。我和外賣哥對此興趣不大,但也跟著兩隻識途老馬去見識見識。

  
擴建浴室和新設桑拿房,就是龍老先生接回龍知梓後,首份送的大禮。
  

「爽!你爺爺真係識揀禮物!」大輝羨慕極了。
  

「每長假期,我都會去拜會出名嘅老師父,跟佢哋學太極同詠春。為興趣,為健康,為修心。爺爺知道咗,就搵人嚟整間桑拿房畀我。我都估唔到爺爺會咁誇張!」龍知梓的甜笑容帶點唏噓:「可能係出於心理補償…
  

「點都好啦!有得嘆就係好!」怕龍知梓會入情緒深谷,外賣哥連忙說好話,將他拉回天堂。

  
我們敞開心扉,談天說地,話題甚廣。不知是誰先提起,話題的焦點最後落在外賣哥身上,氣氛熱度急降。「你係咪唔想同佢哋四個溝通太深入?」
  

「係。」外賣哥嘆一口氣,直認不諱。「我嘅問題,唔想佢哋知道。好尷尬!」


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

留言