跳至主要內容

《一體兩面》短篇小說(26)

《一體兩面》(第二十六章)

(阿蔣回憶)


縱使畢業了半年,學校籃球隊前隊長依然人氣不減,出國的消息迅速在校內瘋傳。為他送機的校友共三十一人,當中二十五人是女生。她們簇擁著隊長,送上紀念品、餅乾零食、日用品…最後,隊長的行李超重,要臨時補錢。同行的男生苦笑:怎麼瘋狂得像大明星離境時的境況!


猶幸女生尚有理智,把最後的十分鐘留給戰友們。阿蔣在男生堆中呆站,只覺隊長的笑臉遙不可及。真不知道該對隊長說甚麼,但亦不想讓機會白白流走。這可能是最後一次見到隊長!


「有嘢想同我講?」細心的隊長留意到阿蔣神情有異。


「我…」阿蔣想要開口,但眾目睽睽下,他還是選擇了隱瞞真相,改說一些無關痛癢的小事情:「我驚你搭飛機會耳痛,想去買包香口膠畀你…」


「第日搵老公,就應該搵呢種!」戰友們起哄插話,向同場女生努力推銷單身的阿蔣。


「阿蔣的確有齊做好老公嘅所有條件。」隊長認真點頭,激起另一波歡呼。


不知哪一年開始,籃球隊隊員養成一個習慣,經常找機會向女生推銷單身的隊員,是屆有三名隊友因此成功拍拖。阿蔣平日毫不抗拒這做法,甚至熱衷於推銷隊友。但這天,他不想,尤其是在自己心儀對象面前。「我而家去買!等我!」阿蔣找藉口溜走,冷靜一下。


冷靜後,阿蔣決定將真相隱藏,不告訴隊長。這樣,自己和心儀對象之間的距離,肯定不會越拉越遠。


*****


(阿蔣回憶)


在警界打滾三年,阿蔣輾轉調到特別行動組。這可能是人數最少的部門,只有四個人:葉Sir、大肚黃(黃Sir)、Madam Liu和自己。人事簡單,工作內容創意無限,是個很適合阿蔣性格的部門。


葉Sir不求有功,但求無過,每天祈願能夠準時下班和光榮退休,不會給予下屬過大壓力。大肚黃比較憤世嫉俗,但話語間卻暗暗顯露出高強本領和對正義的堅持。Madam Liu做事幾近吹毛求疵,但只是為了把事情做到最好。在他們面前,不用把自己偽裝成另一個模樣。阿蔣覺得這樣很舒服。


某天,大肚黃接到指令,要從世桃嶺運一個重達四十公斤的木箱到某區警署。他暗罵一聲,不假思索就要阿蔣同去。


世桃嶺,就像佛地魔,是每個警員都知道的地方,但沒有人夠膽提及和談論,更遑論親身前往。


「你都算好彩。可以去開眼界!」大肚黃講反話。他覺得這簡直是倒霉至極的事。


「點解佢哋會指定要你?」阿蔣好奇。


「其實無指定要任何人,一路都係話特別行動組任何一個人都得。不過Madam Liu唔識做狗,俾人投訴;葉Sir又唔會去。變相即係得我一個可以做。你嚟咗之後,我都有同葉Sir傾過,想搵你幫手。但係葉Sir驚又俾人投訴,所以一直都無搵你。」下刪大肚黃一大堆諷刺官僚制度的話。「不過今次要運嘅嘢實在太大件,唔可以唔搵你幫手。」


「無所謂。當係去旅行。」阿蔣笑說。


*****


(阿蔣回憶)


「張生係你讀書時嘅籃球隊隊長?!唔係啩?!質素差咁遠?!」回程路上,大肚黃為阿蔣的話大吃一驚:「佢好似唔識你…」


「我都覺得係。所以無同佢相認。」阿蔣暗罵自己無膽,又一次錯失良機。


「就算認得都唔好認啦!呢啲咁嘅人!」大肚黃所形容的張生,和回憶中的隊長差天共地。


放工回家。阿蔣徹夜難眠,思前想後。按大肚黃的描述,張生的入職日期比隊長的出國日期,僅僅遲數日而已。即是,隊長根本沒有出國,而是到世桃嶺工作。但到世桃嶺工作,幾近是斷六親。何解這樣苛刻的條件都能夠接受?


翌日,特別行動組又收到指令,要去世桃嶺取文件。「張生仲話,如果黃Sir想休息,可以俾蔣Sir去。」葉Sir瞪了大肚黃一眼,以為他在張生面前胡言亂語。大肚黃回眸冷笑,對不實指控不加理會。


世桃嶺總務部大樓附近的數間小屋,是用來招待外來客人的地方,可以充當會議室,也可作暫住之用。隊長領阿蔣來到其中一間小屋,端來兩杯凍奶茶少冰:「唔好意思。臨時要修改文件內容,要等多一陣。」


「唔緊要。我好得閒。」連寒暄都免掉,阿蔣乾脆直接發問:「點解你當時要走?」


「失戀,好灰。」隊長熟知阿蔣性格,亦不轉彎抹角。


「失戀咪搵過第二個囉!使唔使搞到與世隔絕咁嚴重?」阿蔣從沒想過是這種原因,難免有點激動。


「Samuel同我分手,係因為佢唔敢承認我係另一半。」隊長重提往事,只覺淡然。「喺世桃嶺,只要你有啱用嘅長處,你就係佢哋想要嘅人才。對員工嘅評分準則有好多,但全部都好合理、好合邏輯、好清楚,唔會講咩背景、種族、性取向、學歷之類嘅嘢。呢度少咗好多約定俗成嘅潛規則,少咗好多無謂爭拗。有人可能會因為性格倔強而被排斥,但絕對唔會因為性取向而被歧視。」


「咁,截至送機嗰刻,有幾多人知道你嘅取向?十個,有無?無,係咪?」阿蔣根據自己對隊長嘅認識,作出推斷。


隊長沒回話,靜待阿蔣發表偉論。


「其實你無資格怪個世界歧視你…Samuel唔敢認,唔代表你都唔可以認!你乜都無爭取過,就直接放棄、逃避,因為根本連你自己都唔敢承認你自己!你無膽,怕失敗,怕承受唔到結果,所以連開始都費事。你只係去愛人,又唔係做咗啲傷天害理嘅事,做咩唔敢講?而家社會開放咁多,話唔定好多人會支持你呢!我、明Dee、高瘦平、傻輝、你細妹,至少呢幾個一定會撐你。


而家唔係個世界講明唔要你,而係你單方面直接放棄全世界!」


*****(待續)



如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528/

留言