跳至主要內容

《一體兩面》短篇小說(22)

《一體兩面》(第二十二章)

一張直徑一米二的圓枱,五個人,三種立場:世桃嶺總務部(私人組織)的家傑;特別行動組(政府機關)的Madam Liu、黃Sir、蔣Sir;自由人榮仔。


面談開始,首先由Madam Liu向榮仔發問。
L:點解你會揀珀綾幫手?詳細經過係點?


榮:揀中珀綾,其實係意外…當初同阿逸一分為二,佢分到逸榮身體同精神力量嘅七成,我只有三成,虛弱到幾乎落唔到街。不過,我一直有觀星,知道時機幾時來臨、喺邊度出現。


當晚去到星象所講嘅方位,見到珀綾同阿逸一齊。珀綾嘅善印比惡印強勢,但係包圍佢嘅主要都係黑氣,而咁啱佢又提及過「醫院」字眼。我直覺估佢應該係同家敏有密切接觸嘅人,好可能係喺醫院工作。而黑氣就係阿逸長時間用「同化」巫印薰染家敏時、珀綾無意中沾染到。最緊要係,珀綾身上有巫覡血統,雖然沖到好淡,不過受過啟蒙,仲有一定力量。我兩個嘅力量加埋,先有機會打散黑氣,救到家敏出嚟


嗰段時間,我恢復到三成半,所以夠膽用其中七成力量去畫「祈願」巫印去許願,好彩成功。原來珀綾阿婆住我樓下,屋企無啦啦跳掣,引到珀綾過嚟。搞下氣氛、傾下偈,珀綾咁純,好易放下戒心。我用剩低嘅一半力量去除佢身上嘅外來黑氣,等佢心眼清澈啲,應承幫我嘅機會都大啲。


跟住我嘅意識上咗珀綾身,用珀綾身體去醫院,所以其他人就見我唔到。不過因為我同珀綾嘅意識喺同一個身體,佢比較弱勢,所以會錯覺當時我係扶住佢。


L:點解你唔喺一開始報警?


榮:我驚。由細到大,阿逸都比我強大好多,所以我一直都好驚佢,唔想直接同佢硬碰。甚至當日意識到佢準備落手傷害家敏,我都畀好多藉口自己,無盡力去阻止。


L:每個死者都係因為被強行對調頭顱,身體出現排斥,引致死亡。但係一開始家敏同Yuki可以成個身體完整對調,而唔係局部換頭。阿逸係咪根本有能力每次都完整對調每個身體,只係佢唔咁做?


榮:用「對調」巫印之前,要必須清楚了解調換對象嘅一切物質狀況,包括血型、身體成份、器官狀態…「透視」巫印可以達到呢個條件。只要喺無遮擋情況下,見到調換對象表面,就可以透視內部一切。


阿逸同死者可能只有一面之緣,純粹喺街上擦身而過,只透視到對方頭顱,亦即係阿逸只能夠換頭。不過,阿逸目的係偷錢維生,同埋殺人吸力量,所以淨係換頭已經達到目的。


以前有一段時間,阿逸會扮逸榮,同家敏、Yuki上床,用「透視」巫印清楚了解佢哋身體每個部份,所以能夠做到對調整個身體。同埋,當時阿逸力量仲未足夠,唔敢太明目張膽。嗰次特登做到人証物証同結果不符,令警方唔可以拘捕或者扣留逸榮,盡量爭取時間逃走。


L:點解阿逸唔直接殺咗家敏?如果一開始用咁奇特嘅手法殺咗家敏,警方根本無證據去拘捕佢,甚至可能唔會懷疑佢。係咪因為有制肘?


榮:其實家敏生存與否,對阿逸並無任何實質影響。只係…佢真係鍾意家敏,想「同化」佢。


L:我問完喇。到家傑。


傑:有無興趣嚟世桃嶺返工?


榮:我想慢慢睇下份僱傭合約,跟住再做決定。


傑:可以。但係份合約好長,有三百幾頁。


榮:唔緊要。珀綾會留喺世桃嶺,幫我慢慢睇!


傑:好。無問題。


榮:其實,你搞咁多嘢搵我嚟,就係想問我有無興趣喺度返工?


傑:係!


榮:… 

L:… 

黃:… 

蔣:… 


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!
亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!

https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528/

留言