跳至主要內容

《一體兩面》短篇小說(25)

《一體兩面》(第二十五章)

(類.珀綾角度)


雖有蔣Sir陪伴在側,但珀綾仍感納悶。


「係咁㗎啦!你鍾意咗榮仔,就無人可以代替佢令你開心。」蔣Sir懶理珀綾,逕自在旁翻閱雜誌。


「你有女朋友未?不如講你兩個啲sweet嘢嚟聽下!」珀綾不放過任何機會,逗蔣Sir聊天:「等我學下嘢嘛!


「突然咁口花花嘅…成個榮仔咁款…」蔣Sir忍俊不禁。他這兩天早已悶得發慌,只是礙於有工作在身,不便放鬆下來。現在難得有個八婆在身邊,他當然樂於表達自我。


蔣Sir本來就是個活潑的人,喜歡和他人分享生活中的好人好事,覺得很快樂。可能是年紀相近的緣故,他的話輕易引起珀綾共鳴。西裝筆挺的他,皮膚黝黑,身形魁梧,看來勇武硬朗;意想不到,一談起愛人,他竟會變得如此嬌羞感性。就像一個懷春少女,侃侃而談自己的戀愛經驗:初戀的感覺、如何被撇下、如何放下傷痛、為何愛上現在的心儀對象…


「雖然身邊好多人唔支持我,但係我好多謝Madam Liu同大肚黃畀咁多鼓勵同支持我…」他哭得淚眼通紅,像選美冠軍發表得獎感言那麼激動,充滿感恩。「做呢行咁危險…如果我唔好彩死咗,希望佢仍然得到幸福…雖然我一定係最好嗰個…」他越講越遠,遠遠超出珀綾的預料。


「冷靜啲…」珀綾措手不及,只懂遞上紙巾,加以安慰。不過,她很高興:學生時代的好姊妹,亦未試過在自己面前這樣涕泗縱橫。


*****


(類.珀綾角度)


突然傳來一陣門鈴聲,珀綾應門,迎來家傑。家傑見到蔣Sir的狼狽相,愣了愣,瞬間回復平日的微暖笑容:「係咪我哋招呼不周?」


「唔係!」珀綾的答案極為牽強:「我哋傾偈,開心過頭…


「嗯…」家傑不懂如何回應珀綾,唯有突兀地另開新話題,表明來意:「總務部已經下達逐客令。請你哋收拾行裝,盡快離開。」家傑得到的最新指令是「李珀綾不能留在世桃嶺」,原因是老闆們怕她會招來不可預期的麻煩;至於「李珀綾的去向」,老闆們則沒有下達任何命令…


「但係…」鼻頭發紅的蔣Sir已平復情緒,發揮出執勤時應有的專業水準。


「我哋已經聯絡咗一哥。」家傑一句,截住了蔣Sir所有不滿。


蔣Sir和上司簡單通話後,無奈地對珀綾說:「快啲執嘢。一個鐘之內,必需離開。」沉思了好幾秒,突然想到甚麼似的:「珀綾,我想同張生單獨傾幾句。」


「咁我返房執嘢。」珀綾第一次見蔣Sir那麼認真,明白事情嚴重性,於是乖乖退下去。


*****(待續)


如喜歡本作,煩請大家訂閱和分享!

亦請到FB專頁讚好及追蹤!謝謝!
https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528/

留言